5 טיפים למתנות אישיות ממותגות- מוצרי קדמ
לקבלת פנים נהדרת לאירועים עסקיים, כנסים, למותגים ולחברות
בנוסף למגוון מתנות ממותגות לכל אירוע- ימי הולדת, יום האהבה, חגים והדפסת חולצות מגניבות לחתונה ולגני הילדים
אנו באדליס מתנות מצולמות עוסקים גם ביצירת טאצ’ מותאם אישית לאירועי חברה ומיתוג חברות ועסקים בפרט- מוצרי קדמ.
באדליס מתנות מצולמות בהחלט מאמינים שמתנות מוצרי הקדמ שמחולקות באירוע או בכנס החברה לא
צריכות להיות מחייבות אלא שימושיות, שישרתו את שני הצדדים- הנותן והמקבל. היום נשתף את הטיפים שלנו
ליצירת שי ממותג עם ערך מוסף נהדר ושימושי לחברות ובעלי עסקים.
1 .התאימו את לוח הצבעים והסגנון של האירוע- בשפה מקצועית: בחרו קונספט
שמירה על סגנון האירוע ופלטת הצבעים- קונספט, הם אחד הכללים האוניברסאליים שלנו למתנה. בכך אתם
מכווינים ועוזרים לתת את הטון לאירוע ולחוויה המלאה שאורחים יכולים לצפות להם בזמן ההשתתפות.
טיפ: זכרו את צבעי המיתוג שמזוהים ומייצגים את מותגכם, אך אל תרגישו כאילו אתם צריכים לכלול חלקים
התואמים אותם באופן בלעדי. זה בסדר להסתכל מעבר למותג שלכם ולחשוב על צבעי האירוע בכללותו.
2 .כללו מכתב ברכת שלום למתנות קבלת הפנים
לפני כתיבת מכתב ברכת הלקוחות שיצורף למתנות הארגוניות הממותגות שבחרתם , קחו פסק זמן אמיתי ובאמת חשבו, איזו ברכה, מכתב קבלת פנים, אתם בתור האורחים, מקבלי המתנות תרצו למצוא באריזה עצמה?
שאלנו זאת מכיוון שבקלות אפשר לשמור וליצור רשמיות ולחתור” ל”מצב כתיבה ארגונית “. במקום זאת, חשבו על הטון של מכתב שהייתם רוצים לקבל ולקרוא מחוץ לעולם התאגידי. מילות דש חם מחבקות ותודה עולות בראשכם ככל הנראה. שורה תחתונה- למרות שהאירוע שלכם עשוי לתמוך בעסק שלכם באופי ובתוכן, האורחים נוטים לראות בו חוויה מהנה מחוץ למשרד. צרו חוויה זו בעזרת הטון שכתבתם, בחירת המילים שלכם , ציינו מידע מועיל ומסב פנים.
3 .מערבבים כיף ופונקציונלי
כתאגיד, חלקים פונקציונליים נוטים להיות בראש מעייניכם. עם זאת, האורחים מקווים למצוא גם מתנות מהנות
כמו בקבוקי מים אקולוגיים , תיקים בשלל סגנונות וסוגים מבד עם שרוכים ועד תיק ללפטופ- מחשב נייד איכותי
תמיד זוכים להערכה, אבל ממש מוערכים!. יודעים מה עוד מוערך וכן גם שימושי?- לשלב ולמלא אותם עם
שוקולדים עטופים בסרטים ממותגים ועשירים. כמו כן, במידה והכנס או האירוע חל במקום תרבותי מסוים או
במיקום מיוחד שקלו פריטים מקומיים המייחדים את אותו המקום הזה- במיוחד אם הזמנתם את האורחים לטיול
או כנס מחוץ לעיר.
4 .הציגו לוגואים עסקיים
במקום להציג ולהסתכל על פריטי קידום מכירות – מוצרי קדמ מסורתיים כגון עטים ופנקסים כמוצרים להדפסה
עליהם את הלוגו הארגוני, חישבו מחוץ לקופסה. הוסיפו את לוגו החברה או העסק שלכם על תג המתנה המונח
מחוץ לארגז, הקופסה הספל או התיק. זה ישרת מטרות כפולות – אתם מזכירים לאורחים שאתם עורכים את
האירוע וגם מקבלים אותם בברכה. בנוסף, שקלו איזו עוגייה קאפקייקס או חבילת שוקולד מעולה שתציג את הלוגו
שלכם כדרך נהדרת להלהיט את האורחים שלכם לחבור ולהגיע ליעדם – זה תמיד עובד.
5 .פנייה לשני המינים
אולי החלק הקשה ביותר של מתנה, והסיבה העיקרית שבגללה אנו פונים לעתים קרובות לשירות של עיצוב
מתנות בהתאמה אישית הוא גישור על פער מגדרי ויצירת מתנה אישית וקולקטיבית שווה לכולם.
נסו להימנע מיצירת סט מתנות אחד המיועד לבנים/גברים וסט שני לבנות/נשים. מתנות עם תוכן לשני המינים
פירושן שכל מקבל יכול לקבל את מתנתו בעת חלוקתם מבלי שיהיה עליו למיין מתנות בהתאם. זה מזרז את
טקסיות חלוקת המתנות וגם מונע השווה בין המקבלים. בנוסף – רבים ייהנו לקבל את אותם הפריטים השימושיים
שעיצבתם ובחרתם.
אנו באדליס מתנות מצולמות מאמינים ובטוחים באיכות המוצר, במקצועיות ושירותיות. שמחים שעזרנו.