אדליס מתנות מצולמות מכינים בשבילך את הבמה להצלחה
כבר כמה שנים שחשבתם שאולי עכשיו זה הזמן הנכון למתג את העסק שלכם מחדש אבל אתם קצת חוששים ולא
בטוחים כיצד ואילו השפעות יהיו לשנות את המוכר, הישן והידוע , האם זה באמת הזמן הנכון? העסק שלכם
מוכן? וכמובן האם זה יהיה שווה את הכסף?
אם הנהנתם בראשכם עם כל אלה, ייתכן שהגיע הזמן להשקיע במיתוג מחדש! וכדי לעזור לכם להרגיש מוכנים
לקחת את הקפיצה הזו, רצינו לחלוק אתכם את העצות הטובות ביותר שלנו-
כיצד להפיק את המקסימום מהמותג שלכם.
למיתוג מחדש יכולה להיות השפעה עצומה על העסק שלך ולתת לך את הקפיצה לה חיכית,
אז הנה 5 סימנים שיעזרו לך להבין- האם העסק שלכם זקוק למיתוג מחדש או לא?! .
01 / המיתוג אינו עומד בעבודה האיכותית שאתם מבצעים
עבדתם קשה מאוד כדי ליצור את המוצר או השירות הטובים ביותר עבור הקהל שלכם. אבל עכשיו, המיתוג אינו
תואם לגמרי את החוויה האיכותית שיצרתם. אולי זה מרגיש מיושן או סתם חובבן מעט בהשוואה למוצרים
המדהימים שלכם. אתם רוצים שחווית המוצר בהחלט תעבור ללקוח בצורה איכותית ונעלה יותר , להעביר טוב
יותר את המסר באיכותיות של מה שאתם עושים.
02 / מיתוג ה DIY- שלכם פשוט לא מתיישב עם החזון של החברה יותר
זה יכול להיות קשה לדעת את יעדי המותג והקהל שלכם בשלבי ההתחלה של העסק.-
בשפה המקצועית- "לטרגט" .
רוב העסקים מתחילים לעשות עצמאית ללא ידע מקצועי את המיתוג שלהם וזה עובד מצוין לזמן מה, אבל ככל
שהעסק גדל, היעדים והחזון עשויים להשתנות מעט ואז המיתוג DIY שעשיתם בעצמכם לא מרגיש חזק ונכון עבור
מה שרציתם לשדר ללקוחות שלכם וכאן הרבה מאבדים את אופיו של בית העסק.
03 / מתקשים לבלוט בין המתחרות האחרות ולמנף את הצמיחה כפי שאתם רואים ורוצים
האם אתם לא מגיעים לקהל היעד שלכם כמו שאתם רוצים? האם אתם מרגישים שהעסק שלכם הולך לאיבוד
בענף הרווי ולא בולט נגד המתחרים? פעמים רבות, בעיות אלו נעוצות בכך שהמיתוג אינו בלתי נשכח מספיק או
ייחודי לעסק שלך. אם המיתוג שלכם מרגיש כמו כולם בענף- ייתכן שתפסידו הזדמנויות לתפוס את תשומת לב
הקהל. אותן הזדמנויות עלולות להוביל להחמצת מכירות או הזמנות.
04 / וודאו שהחזון שלכם לעסק ברור ותואם במיוחד.
מותג נהדר מתחיל בהבנה ברורה של מה היעדים העסקיים שלכם ומי קהל היעד שלכם. אם אתם עדיין לא
סגורים על מי הם הלקוחות שאליהם אתם פונים, ולמי יכול לרכוש או לפנות למוצר – כדאי להיסגר ולפקס, אנו
ממליצים לעבוד תחילה עם אסטרטג מותג או מאמן עסקי. וכאשר תפנו לעבודה עם מעצב, יהיה הרבה יותר קל
ליצור מותג חדש ומכוון שיביא את התוצאות . השקיעו באיש מקצוע.
כן, מעצב מקצועי יכולה להיות השקעה יקרה. אך צריך לחשוב על הערך העצום שתביאו לעסק שלכם!
כשאתם עובדים עם מעצב שיודע את הדברים הנכונים לכם, הגדרתם ביטחון וגמישות בעסק שלכם. מיתוג חזק
יכול להקל על הרחבת ההיצע ולהשיק את הדבר הגדול הבא – וזה לגמרי שווה את ההשקעה בטווח הארוך.
05 / זכרו תמיד את נקודת מבט הלקוח.
כשעובדים על ויזואליות, זה יכול להיות קל להיתפס להעדפות האישיות. אם עשיתם את המיתוג הנוכחי שלכם
בעצמכם, אולי התמקדתם במה שחשבתם באופן אישי שייראה טוב וזה יכול להיות בסדר בשלבים המוקדמים
האלה. אבל אם אתם באמת רוצים שהעסק שלכם יניב תוצאות, יותר מכירות וקשר עמוק יותר עם הקהל שלכם,
צריך לעצב ולהוציא זאת לפעולה באופן ובדגש על מקצועיות והבנת נקודת מבט הראייה של הלקוח בעת חשיפתו
עם בית העסק- המותג שלכם. אנו מקפידים להזכיר זאת ללקוחות שלנו בזמן שאנחנו עובדים יחד, ומעודד אותם
לראות את הדברים מנקודת מבטם של קהל היעד שלהם לפני קבלת החלטות עיצוביות כלשהן.
סמכו על התהליך.
אנו באדליס מתנות מצולמות מבינים ויודעים איך לצלול לעומק, וכיצד המיתוג שלכם לעסק יכול וצריך להיראות
וכל זה עם ניסיון של שנים , ומבטיחים שנדאג לכם בזמן שאנו עובדים במיתוג מחדש לחזון ובהתאם למותג-
לעסק שלכם. אנו באמת רוצים שהעסקים ישגשגו ופיתחנו את התהליכים שלנו לעשות זאת בדיוק, ולמצוא
פתרונות עיצוביים כדי להעלות את הזהות הויזואלית שלכם. המטרה שלי היא לא רק ליצור מיתוג חדש ויפה לעסק
שלכם, אלא גם ללכת רחוק יותר ולהראות לכם כיצד להשתמש במיתוג החדש שלכם בעקביות ובביטחון.
אם אתם חשים מבולבלים או לא בטוחים מה לעשות, אנו נדריך ונלווה אתכם בכך לאורך כל הדרך !
אז- האם אתם מוכנים להשקיע במיתוג מחדש עבור העסק שלכם? עבור אל עמוד השירותים שלנו כדי ללמוד עוד
כיצד נוכל לעבוד יחד.
לשאלות לגבי התהליך או השירותים שלנו, אל תהססו לפנות באמצעות טופס צור קשר- תמיד נשמח לשוחח
ולענות לצורכיכם.